ALGEMENE VOORWAARDEN

Om het bezoek aan de salon voor zowel u als mijzelf zo aangenaam mogelijk te maken zijn er aan aantal huisregels en algemene voorwaarden van toepassing. 


ALGEMEEN

  • De Algemene Voorwaarden zijn altijd van toepassing tenzij anders afgesproken. Bij het maken van een afspraak stemt de klant met de algemene voorwaarden in

AFSPRAKEN

  • Afspraken kunnen via de bij contactgegevens aangegeven manieren gemaakt worden. Een afspraak is gemaakt wanneer er een datum en tijd overeengekomen is
  • Afspraken kunnen kosteloos geannuleerd worden tot 24 uur voor het begin van de gemaakte afspraak

  • Bij annulering binnen 24 uur voor aanvang van de gemaakte afspraak of als u niet op komt dagen dient er 50% van de behandelingskosten alsnog voldaan te worden. Hiervoor kunnen geen uitzonderingen gemaakt worden

  • U dient op tijd op de afspraak te komen. Lukt dit niet, laat dit dan z.s.m. weten. Als u meer dan 15 minuten te laat bent heeft de salon het recht de afspraak te annuleren en naar een later tijdstip verplaatsen. Daarnaast dient ook 50% van de behandelingsprijs te worden voldoen

  • Kom ook niet te vroeg, maar uiterlijk 5 minuten van te voren

  • Als u meerdere keren uw afspraak niet na komt kan de salon er voor kiezen om u niet meer in te boeken voor een afspraak

TIJDENS HET BEZOEK

  • De salon betreft een praktijk aan huis. Respecteer de privé omgeving 
  • U dient na afloop van de behandeling de salon/woning gelijk te verlaten. Het is niet mogelijk om na de behandeling nog te blijven of te blijven wachten op iemand die u ophaalt. Dit i.v.m. de privacy van de salon eigenaresse en haar medebewoner(s).  Indien u na afloop van de behandeling opgehaald wordt door iemand zorg dan dat deze persoon op de afgesproken tijd aanwezig is. Informeer bij de salon naar de verwachte eindtijd van de behandeling

  • Het is niet mogelijk om kinderen mee te nemen naar de salon. Dit i.v.m. de veiligheid en de volledige concentratie die nodig is voor de behandeling

  • Indien u iemand mee wilt nemen dient u dit te overleggen. Het is hierbij ook belangrijk dat deze persoon de privé omgeving en de volledige concentratie van de wimperstyliste die voor de behandeling nodig is respecteert

  • Het gebruik van een telefoon tijdens de behandeling is niet mogelijk

  • U dient zonder mascara en overige oog make-up naar de afspraak te komen. Het verwijderen van mascara kost veel tijd én belemmerd de hechting van de wimpers en lijm. Indien u toch met mascara naar de afspraak komt rekend de salon een toeslag van €5,- bovenop de prijs van de behandeling

  • U dient zich te houden aan algemene normen en waarden. Als u zich hier niet aan houdt kan de salon u te toegang tot de salon ontzeggen

  • De salon stelt u na de behandeling op de hoogte van de informatie en regels m.b.t. de nazorg. U dient deze informatie in acht te nemen en te handelen volgens deze regels om het resultaat van de behandeling zo goed en lang mogelijk aan te laten houden

  • Bezoek van de salon en het ondergaan van de behandeling is volledig op eigen risico


BETALING EN PRIJZEN

  • Betaling dient contant te worden gedaan na afloop van de behandeling
  • Het is niet mogelijk om via een Tikkie/betaalverzoek te betalen of het geld over te maken 

  • De op de website en Instragram genoemde prijzen zijn ten alle tijde van toepassing

  • Opvultarieven zijn ook echt bedoeld om op te vullen. Zijn (bijna) alle wimpers er af, dan zal er een nieuwe set in rekening gebracht worden

  • Het opvultarief hangt af van het aantal dagen (zie prijslijst). Hiervoor gelden geen uitzonderingen


PERSOONSGEGEVENS EN PRIVACY


  • De salon zal ten alle tijde vertrouwelijk omgaan met uw gegevens wegens de wet bescherming persoonsgegevens
  • Er zal vertrouwelijk omgegaan worden met de tijdens de behandeling uitgewisselde informatie

  • Indien de salon foto's wilt maken van het resultaat zal dit eerst overlegd worden met de klant. Zij geeft ook toestemming of de foto's op social media gezet mogen worden


GARANTIE, RESULTAAT EN KLACHTEN


  • De wimperstylist bespreekt voorafgaand de behandeling altijd het gewenste resultaat en gebruikt ten alle tijde haar kennis en ervaring om zo dicht mogelijk bij het vooraf aangegeven gewenste resultaat te komen. Bij ontevredenheid over de styling direct na de behandeling geldt er geen garantie
  • Indien de klant direct na de behandeling akkoord gaat met het resultaat van de behandeling heeft zij na het verlaten van de salon geen recht meer op garantie m.b.t. de styling

  • De salon zal ten alle tijde klachten serieus nemen en samen met de klant naar een gepaste en reële oplossing zoeken

  • Een klacht die vermoedelijk ontstaan is tijdens de behandeling maar pas later opgemerkt wordt dient binnen 2 dagen aan de salon gemeld te worden. Dit betreft klachten met een medische grondslag
  • Indien dit een klacht betreft die kan wijzen op een fout van de salon zal de klacht zo goed mogelijk opgelost worden door de salon

  • Indien de salon medische hulp adviseert, dient de klant contact op te nemen met de huisarts

  • De salon geeft een garantie van 5 dagen op een uitgevoerde behandeling indien er zich problemen voordoen welke niet voldoen aan de richtlijnen van de salon en in negatieve zin sterk afwijken van het gemiddelde resultaat. De salon zal beoordelen welke vorm van vergoeding/garantie van toepassing is. Dit geldt alleen als de reden gegrond is (denk hierbij aan het buitengewoon veel verliezen van wimpers en soortgelijke klachten)
  • De garantie vervalt als de klant zich niet gehouden heeft aan de gestelde nazorg. Dit kan zijn als de klant andere producten heeft gebruikt dan geadviseerd (bijvoorbeeld mascara, producten met olie), de adviezen voor verzorging niet heeft nageleefd, de producten niet juist heeft gebruikt, zwanger is, gebruik maakt van medicatie welke de hechting beinvloed, geslapen heeft op het oog enzovoorts.


AANSPRAKELIJKHEID


  • De salon staat er op om de behandeling naar behoren en professioneel uit te voeren. De salon kan niet aansprakelijk gesteld worden voor onjuiste behandeling
  • De salon kan niet aansprakelijk gesteld worden voor opgelopen letsel of schade aan klant en eigendommen

  • Indien de klant schade brengt aan eigendommen van de salon kan de klant aansprakelijk gesteld worden

  • In geval van diefstal doet de salon aangifte bij de politie

Indien u meer uitleg nodig heeft n.a.v. het lezen van de Algemene Voorwaarden kunt u contact opnemen met de salon.

LASH STUDIO EVA VIRGILIA
Alle rechten voorbehouden 2019
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin